"איתן אמר שלא נעז לשחרר אותו תמורת מחבלים"

עניין משפחתי No Comments on "איתן אמר שלא נעז לשחרר אותו תמורת מחבלים"

אפרת מור, אימו של החטוף איתן, לרחל פסטג בתכנית 'עניין משפחתי': "ניתן לשחרר את החטופים מתוך עוצמה והגברת הלחימה. עסקאות מחלישות אותנו. לפני כמה חודשים העלינו את הנושא בשולחן שבת, איתן אמר בפירוש שאם יקחו אותו בשבי שלא נעז לשחרר אותו תמורת מחבלים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אפרת מור, אימו של החטוף איתן מור, שוחחה היום (רביעי) עם רחל פסטג בתכנית "עניין משפחתי" והבהירה כי הם מתנגדים לעסקאות של שחרור מחבלים וקוראים להגברת הלחימה. "אני לא חושבת שאני צריכה לדאוג יותר מאמא ששלחה את הבן שלה ללחימה בעזה. זו רכבת הרים, אבל האמונה מחזיקה אותנו. אנחנו מרגישים שהילדים שלנו הם הילדים של עם ישראל", פתחה מור.

היא סיפרה על איתן: "הוא מאוד עצמאי כבר מגיל קטן, מפרנס את עצמו. לא ביקש מאיתנו כלום. אהב לתת ולא לקבל. אני בטוחה שגם שם הוא נותן מעצמו. יש לו לב ענק. סיפרו לנו שהדירה שלו הייתה פתוחה לכולם. בחור מקסים. היה לו כיבוד הורים יוצא דופן".

"עשרה ימים הוא היה מוגדר כנעדר. ימים מאוד מטלטלים", שיתפה מור. "אחרי זה הודיעו לנו רשמית שהוא חטוף. זו הייתה הקלה. המסר האחרון שקיבלנו היה מלפני כמה שבועות, שהוא בחיים והוא בסדר. גם את זה לא כולם קיבלו".

היא הבהירה: "אנחנו מאמינים שניתן לשחרר את החטופים מתוך עוצמה, הגברת הלחימה. בניגוד לעסקאות שמחלישות אותנו. אני מאוד שמחה על אלה שחזרו, אבל אני חושב שזה מחליש, מעלה את המחיר ולא טוב לעם ישראל. אנחנו לא חושבים רק על הרגע".

עוד הוסיפה האם: "לפני כמה חודשים העלינו את הנושא בשולחן שבת, איתן אמר בפירוש שאם יקחו אותו בשבי שלא יעזו לשחרר אותו תמורת מחבלים".

האזינו



0 תגובות